Startseite - Stiftung Kind und Jugend

Gesunde Kindheit - gesunde Jugend - Gesunde Gesellschaft. Unsere Stiftung ist die Stiftung des Berufsverbandes der Kinder- und Jugendärzte. Eine gute Voraussetzung zur Förderung der GESUNDHEIT und BILDUNG aller Kinder von Anfang an. Dazu sind regelmäßige wissenschaftliche Evaluationen ebenso wie Projekte zur Gesundheitsförderung notwendig -Prozesse, deren Kosten so nicht von den Krankenkassen übernommen werden können. Dazu benötigen wir IHRE Hilfe.

OVERVIEW

This website stiftung-kind-und-jugend.de currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have sifted zero pages within the domain stiftung-kind-und-jugend.de and found two websites referring to stiftung-kind-und-jugend.de.

STIFTUNG-KIND-UND-JUGEND.DE RANKINGS

This website stiftung-kind-und-jugend.de has seen diverging amounts of traffic through the year.
Traffic for stiftung-kind-und-jugend.de

Traffic ranking (by month) for stiftung-kind-und-jugend.de

Traffic ranking by day of the week for stiftung-kind-und-jugend.de

Startseite - www.bvkj.de

Info-Seite des BVKJ zur Bundestagswahl. Dies sind die Forderungen an die Politik zur 19. Der Titel lautet Gleiche gesundheitliche Chancen für Kinder und Jugendliche in Deutschland.

WHAT DOES STIFTUNG-KIND-UND-JUGEND.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stiftung-kind-und-jugend.de Mobile Screenshot of stiftung-kind-und-jugend.de Tablet Screenshot of stiftung-kind-und-jugend.de

STIFTUNG-KIND-UND-JUGEND.DE HOST

I discovered that the main page on stiftung-kind-und-jugend.de took one thousand two hundred and ninety-seven milliseconds to stream. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
195.30.107.69

I identified that this website is weilding the nginx/1.4.4 operating system.

Startseite - Stiftung Kind und Jugend

DESCRIPTION

CONTENT

This website stiftung-kind-und-jugend.de states the following, "Gesunde Kindheit - gesunde Jugend - Gesunde Gesellschaft." Our analyzers analyzed that the website said " Unsere Stiftung ist die Stiftung des Berufsverbandes der Kinder- und Jugendärzte." The Website also stated " Eine gute Voraussetzung zur Förderung der GESUNDHEIT und BILDUNG aller Kinder von Anfang an. Dazu sind regelmäßige wissenschaftliche Evaluationen ebenso wie Projekte zur Gesundheitsförderung notwendig -Prozesse, deren Kosten so nicht von den Krankenkassen übernommen werden können. Dazu benötigen wir IHRE Hilfe."

VIEW OTHER DOMAINS

BVK BUS MEDIA

Welcome to BVK where great VALUE. Advertising space with immense impact is offered.

vkbeton.dk-Beton, mørtel, byggemarked og sandgrav

Velkommen til VK Beton and Byggemarked. VK Beton og Byggemarked fremstår i dag som en moderne virksomhed indenfor branchen. Vi har meget stor erfaring med produktion af såvel færdigbeton som kalkmørtel, vores produktion er underlagt streng kontrol og er også 3. parts overvåget - Derfor er VK Beton og Byggemarked en stærk og respekteret samarbejdspartner. Du kan også finde vores produkter.

wireframe.cc - minimal wireframing tool - for free

cc is a minimal wireframing tool. Create super simple wireframes of websites and mobile apps. Click and drag to draw. All you have to do is draw a rectangle on the canvas and select the stencil type that will be inserted there. You can do that by dragging your mouse across canvas. And selecting an option from a pop-up menu. If you need to edit anything just double-click it.

BHSL Research

Tuesday, October 16, 2007. Blogging can be such a boon to the busy educator. For example last year I facilitated a professional development course on Research in the Humanities. Wednesday, January 10, 2007. Do the Internet Discernment Lesson. It is my favorite plagiarism site.

Library Schedule

The Last Few Weeks! May - When Everyone Starts Staring Out the Window. Spring, spring - or at least April! In Like a Lion, Out Like a Lamb - and not a single. FEBRUARY - Month of Presidential Love. Thursday, May 08, 2008. Tuesday, April 29, 2008. May - When Everyone Starts Staring Out the Window. Wednesday, March 26, 2008. Spring, spring - or at least April! .